Digitalisering inom vård och omsorg

Undvik dubbelarbete och onödig administration och få mer tid till att rädda liv. Få tillgång till funktioner såsom automatisering, kvalitetssäkring och överblick med en systemlösning anpassad för digitalisering inom vård och omsorg.

Boka ett första möte

multisoft-vard-och-omsorg
crm-medlemsregister

Digitalisering i vårdsektorn – recept för att lyckas

Kanske upplever du, precis som många andra, att IT-system har en tendens att motverka i stället för att främja effektiviteten genom behov av extra handpåläggning och manuell kvalitetsgranskning och rättning.

En nyckelfaktor för att uppnå effekt och användarnöjdhet är att systemet kan anpassas efter era processer, nya eller befintliga, och inte tvärtom. Vinsten blir att det underlättar för att skapa logiska arbetssätt och rutiner ger trygghet till medarbetare. Detta i sin tur ger en mer effektiv administration.

Vi vill vara er långsiktiga partner, som hjälper till att minska administrativ tid för en effektivare vardag. För oss är det viktigt att ni kan lägga tid och resurser i kärnverksamheten i stället för på krånglig administrativ hantering. Då kan ni få mer tid till att ha individen, patienten eller brukaren i centrum!

Projektstyrning och centralisering av realtidsdata

När data kring projekt och verksamhet är utspridd på flera ställen och processer är det viktigt att ha ett centralt system, som har överblicken över helheten. Med en gemensam knytpunkt blir det enklare att identifiera återkommande problem eller att hitta vad som gjorde framgångsrika projekt lyckade. Samtidigt är det viktigt att vardaglig projekthantering inte blir för komplex och tidskrävande utan istället presenterar det som behövs med enkel visualisering, utan kompromiss.

softadmin8-1
kyc-system

”Leveransen skedde helt enligt förväntan. Snabb respons, ordning och reda, chop chop chop. Väldigt professionellt.”

Hans Holm
Head of IT-services på Länsförsäkringar

Integrationer mot hela verksamheten

Vår medlemslösning skapas på vår egna plattform, Softadmin®, som med gränslös automatisering gör det enkelt att integrera dina medlemmars flöden med övriga kritiska system eller tjänster.

Integrera mot befintliga affärssystem

Med Softadmin® digitaliserar och accelererar vi er verksamhet genom att automatisera dubbelarbete och administration. Spara tid till det som ger resultat och gör vardagen enklare för era medarbetare och medlemmar.

Vi anpassas efter behov

Alla företag har kommit olika långt i sin digitaliseringsresa. Vi utgår utifrån era behov och tittar på en process i taget att effektivisera. Det kan vara allt från att automatisera medlemshantering till administration och betalning.

Vill du veta mer om hur Multisoft kan hjälpa er organisation?

Kunskapsbanken

Nyfiken på att veta mer? Läs våra blogginlägg om allt från systemstöd för medlemsorganisationer till andra smarta lösningar.

linkedin-sales-solutions-multisoft_krav
Blogg
16 april 2024

Webinar | Effektiv kravhantering nyckel till framgångsrika IT-projekt

Välkommen till detta kostnadsfria webinar där du lär dig mer om hur du ska tänka inför o...
patrick-untersee-pI_2wdcdiDE-unsplash
Blogg
8 april 2024

Anpassat eller standardiserat system – vad passar er bäst?

Utforska de avgörande skillnaderna mellan anpassade och standardiserade affärssystem och...
Banner 700×300 (1000 x 300 px) (1)
Pressmeddelande
18 mars 2024

Multisoft och SPF Seniorerna i slutfasen av ett nytt medlemssystem

SPF Seniorerna genomförde under slutet av 2022 en upphandling av ett nytt medlemssystem...

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på , orgnr. använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Funktionella cookies

Funktionella cookies behöver placeras för att webbplatsen ska kunna prestera som du förväntar dig, exempelvis så att den känner av vilket språk som du föredrar, för att känna av om du är inloggad, för att hålla webbplatsen säker, komma ihåg inloggningsuppgifter eller för att kunna sortera produkter på webbplatsen utefter dina preferenser.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.

Cookies för personlig anpassning

För att ge dig en bättre upplevelse placerar vi cookies för dina preferenser

Cookies för annonsmätning

För att kunna erbjuda bättre service och upplevelse placerar vi cookies för att kunna anpassa marknadsföring till dig. Ett annat syfte med denna behandling är att kunna marknadsföra produkter eller tjänster till dig, ge anpassade erbjudanden eller marknadsföra och ge rekommendationer kring nya koncept utifrån vad du har köpt tidigare.

Cookies för personlig annonsmätning

För att kunna visa relevant reklam placerar vi cookies för att anpassa innehållet för dig

Cookies för anpassade annonser

För att visa relevanta och personliga annonser placerar vi cookies för att tillhandahålla unika erbjudanden som är skräddarsydda efter din användardata