CRM & Kundregister
Multisofts CRM-lösning är superkraften som behövs för att få saker gjorda. Upplev en förändringsbar systemlösning — helt anpassad för din verksamhet och befintliga IT-miljö.
Få ordning och reda på era kunder & affärer
Få ordning och reda på era kunder och allt ni behöver veta för att kunna bedriva er affär på ett effektivt och smidigt sätt. Integrera med era övriga system och få en perfekt 360-vy av varje kund.
Några av våra nöjda kunder
Exempel på våra CRM-funktioner
Hantera det som är viktigt att veta
Med ett anpassat Softadmin®-system kan du lagra precis den information som du behöver för att bedriva din affär på ett effektivt sätt. Ett perfekt anpassat system för er verksamhet helt enkelt.
Integration med era övriga system
Systemet kan integreras med alla era övriga system som innehåller kunddata – även de som är internt utvecklade av er. Det gör att ni kan få en perfekt 360-vy av ert kunddata.
Dokument och avtal
Lagra dokument och avtal som tillhör kunden direkt på kundkortet – alltid strukturerat för enkelhet och effektivitet.
Automatiska dokument utifrån mallar
Med dokumentmallar kan nya dokument skapas med inklistrat kunddata. Utför arbete snabbare och med färre fel i alla era kundprocesser.
Integration med vanliga molntjänster
Även molntjänster såsom digitala signeringstjänster, market automation, e-postutskick, ekonomisystem m.m. kan kopplas ihop med ert system. På så sätt kan man enkelt starta igång kundprocesser utan att behöva mata in kunduppgifter om och om igen i ännu ett system.
Fler funktioner i samma system
Utöver själva kundregistret och basinformationen om kunden och dess kontaktpersoner kan andra systemfunktioner implementeras i ert Softadmin®-system. Helt anpassad orderhantering, projekthantering och fakturering är tänkbara funktioner att addera till systemet.
KPI:er och statistik
På kundkortet kan relevanta kund-KPI:er och statistik visas som ger er värdefull information vid kommunikation med kunderna.
Self service – låt kunden betjäna sig själv
Ha alltid öppet med en kundingång där kunden kan hjälpa sig själv. Det effektiviserar verksamheten både för er och för kunden som får direkt återkoppling på önskade åtgärder. Systemet hanterar s.k. ”Snippets” vilket innebär att ni kan ha kundingången helt integrerad med er webb – utan att behöva bygga om den.
Kundcase
Kontaktuppgifter
Vill du veta mer om våra systemlösningar för CRM? Kontakta våra specialister eller fyll i formuläret.
Kontakta oss
Kunskapsbanken
Nyfiken på att veta mer? Läs våra blogginlägg och case om allt från orderhanteringssystem till andra smarta systemlösningar.