CRM & Kundregister

Multisofts CRM-lösning är superkraften som behövs för att få saker gjorda. Upplev en förändringsbar systemlösning — helt anpassad för din verksamhet och befintliga IT-miljö.

Få ordning och reda på era kunder & affärer

Få ordning och reda på era kunder och allt ni behöver veta för att kunna bedriva er affär på ett effektivt och smidigt sätt. Integrera med era övriga system och få en perfekt 360-vy av varje kund.

Boka ett möte med våra experter

System på low-code plattform

Några av våra nöjda kunder

volvo-logotyp-2021
ICA
Samhall
tt-logo

Exempel på våra CRM-funktioner

Hantera det som är viktigt att veta

Med ett anpassat Softadmin®-system kan du lagra precis den information som du behöver för att bedriva din affär på ett effektivt sätt. Ett perfekt anpassat system för er verksamhet helt enkelt.

Integration med era övriga system

Systemet kan integreras med alla era övriga system som innehåller kunddata – även de som är internt utvecklade av er. Det gör att ni kan få en perfekt 360-vy av ert kunddata.

Dokument och avtal

Lagra dokument och avtal som tillhör kunden direkt på kundkortet – alltid strukturerat för enkelhet och effektivitet.

Automatiska dokument utifrån mallar

Med dokumentmallar kan nya dokument skapas med inklistrat kunddata. Utför arbete snabbare och med färre fel i alla era kundprocesser.

Integration med vanliga molntjänster

Även molntjänster såsom digitala signeringstjänster, market automation, e-postutskick, ekonomisystem m.m. kan kopplas ihop med ert system. På så sätt kan man enkelt starta igång kundprocesser utan att behöva mata in kunduppgifter om och om igen i ännu ett system.

Fler funktioner i samma system

Utöver själva kundregistret och basinformationen om kunden och dess kontaktpersoner kan andra systemfunktioner implementeras i ert Softadmin®-system. Helt anpassad orderhantering, projekthantering och fakturering är tänkbara funktioner att addera till systemet.

KPI:er och statistik

På kundkortet kan relevanta kund-KPI:er och statistik visas som ger er värdefull information vid kommunikation med kunderna.

Self service – låt kunden betjäna sig själv

Ha alltid öppet med en kundingång där kunden kan hjälpa sig själv. Det effektiviserar verksamheten både för er och för kunden som får direkt återkoppling på önskade åtgärder. Systemet hanterar s.k. ”Snippets” vilket innebär att ni kan ha kundingången helt integrerad med er webb – utan att behöva bygga om den.

Kundcase

Systemlösning för Volvo

Volvo

Volvo lastvagnar sökte en skräddarsydd lösning som ku...
kundcase

Länsförsäkringar

Multisoft var med som leverantör av en skräddarsydd s...

Kontaktuppgifter

Vill du veta mer om våra systemlösningar för CRM? Kontakta våra specialister eller fyll i formuläret.

Kontakta oss

Kunskapsbanken

Nyfiken på att veta mer? Läs våra blogginlägg och case om allt från orderhanteringssystem till andra smarta systemlösningar.

crm-man-pratar-med-kvinna-framför-dator
Blogg
CRM
23 augusti 2022

Öka lönsamheten med dessa funktioner för CRM/kundregister

Öka lönsamheten med en automatiserad och anpassningsbar systemlösning för CRM/kundregister.
man, ljusbrunt hår, glasögon pratar med kvinna sittandes framför bärbar dator med Multisofts logga på skärmen
Blogg
CRM
20 juli 2022

Back to Basics: vad är CRM/kundregister och hur funkar det?

Vad betyder CRM och hur funkar digitala systemstöd för kundregister? Det redogör vi i de...