CRM & Kundregister

Multisofts CRM-lösning är superkraften som behövs för att få saker gjorda. Upplev en förändringsbar systemlösning — helt anpassad för din verksamhet och befintliga IT-miljö.

softadmin8-2

Några av våra nöjda kunder

volvo-logotyp-2021
ICA
Samhall
tt-logo
person-landscape

Få ordning och reda på era kunder & affärer

Få ordning och reda på era kunder och allt ni behöver veta för att kunna bedriva er affär på ett effektivt och smidigt sätt. Integrera med era övriga system och få en perfekt 360-vy av varje kund.

Integrera för gränslös automatisering

Upplev en integrerad och automatiserad verksamhet med hjälp av Multisofts plattform Softadmin®. Med inbyggt stöd för webbsnippets, webbtjänster och Microsoft Azure Service Bus tillhandahåller vi sömlös integration med era övriga kritiska system och tjänster. Ta kontroll över integrationerna och uppnå ett gränslöst CRM som ger förutsättningar till en vardag där fokus kan läggas på värdeskapande istället för administration.

multisoft-member-integrations-white

Exempel på våra CRM-funktioner

Hantera det som är viktigt att veta

Med ett anpassat Softadmin®-system kan du lagra precis den information som du behöver för att bedriva din affär på ett effektivt sätt. Ett perfekt anpassat system för er verksamhet helt enkelt.

Dokument och avtal

Lagra dokument och avtal som tillhör kunden direkt på kundkortet – alltid strukturerat för enkelhet och effektivitet.

Integration med vanliga molntjänster

Även molntjänster såsom digitala signeringstjänster, market automation, e-postutskick, ekonomisystem m.m. kan kopplas ihop med ert system. På så sätt kan man enkelt starta igång kundprocesser utan att behöva mata in kunduppgifter om och om igen i ännu ett system.

KPI:er och statistik

På kundkortet kan relevanta kund-KPI:er och statistik visas som ger er värdefull information vid kommunikation med kunderna.

Integration med era övriga system

Systemet kan integreras med alla era övriga system som innehåller kunddata – även de som är internt utvecklade av er. Det gör att ni kan få en perfekt 360-vy av ert kunddata.

Automatiska dokument utifrån mallar

Med dokumentmallar kan nya dokument skapas med inklistrat kunddata. Utför arbete snabbare och med färre fel i alla era kundprocesser.

Fler funktioner i samma system

Utöver själva kundregistret och basinformationen om kunden och dess kontaktpersoner kan andra systemfunktioner implementeras i ert Softadmin®-system. Helt anpassad orderhantering, projekthantering och fakturering är tänkbara funktioner att addera till systemet.

Self service – låt kunden betjäna sig själv

Ha alltid öppet med en kundingång där kunden kan hjälpa sig själv. Det effektiviserar verksamheten både för er och för kunden som får direkt återkoppling på önskade åtgärder. Systemet hanterar s.k. ”Snippets” vilket innebär att ni kan ha kundingången helt integrerad med er webb – utan att behöva bygga om den.

softadmin-portrait

Kundcase

Domkyrkan_externt

Stockholms katolska stift

Stockholms katolska stoft fortsätter digitliseringsre...
Linköpings slott, sommar_1200

Visit Linköping

Med sitt nya systemstöd har verksamhetens arbetsproce...

Vill du veta mer om vad Multisoft kan göra för din verksamhet?

Fyll i formuläret eller kontakta oss direkt!

08 – 557 778 00

info@multisoft.se

Brunkebergstorg 5
111 51 Stockholm

Kontakta oss

Kunskapsbanken

Nyfiken på att veta mer? Läs våra blogginlägg och case om allt från orderhanteringssystem till andra smarta systemlösningar.

crm-man-pratar-med-kvinna-framför-dator
Blogg
CRM
23 augusti 2022

Öka lönsamheten med dessa funktioner för CRM/kundregister

Öka lönsamheten med en automatiserad och anpassningsbar systemlösning för CRM/kundregister.
man, ljusbrunt hår, glasögon pratar med kvinna sittandes framför bärbar dator med Multisofts logga på skärmen
Blogg
CRM
20 juli 2022

Back to Basics: vad är CRM/kundregister och hur funkar det?

Vad betyder CRM och hur funkar digitala systemstöd för kundregister? Det redogör vi i de...

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på , orgnr. använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Funktionella cookies

Funktionella cookies behöver placeras för att webbplatsen ska kunna prestera som du förväntar dig, exempelvis så att den känner av vilket språk som du föredrar, för att känna av om du är inloggad, för att hålla webbplatsen säker, komma ihåg inloggningsuppgifter eller för att kunna sortera produkter på webbplatsen utefter dina preferenser.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.

Cookies för personlig anpassning

För att ge dig en bättre upplevelse placerar vi cookies för dina preferenser

Cookies för annonsmätning

För att kunna erbjuda bättre service och upplevelse placerar vi cookies för att kunna anpassa marknadsföring till dig. Ett annat syfte med denna behandling är att kunna marknadsföra produkter eller tjänster till dig, ge anpassade erbjudanden eller marknadsföra och ge rekommendationer kring nya koncept utifrån vad du har köpt tidigare.

Cookies för personlig annonsmätning

För att kunna visa relevant reklam placerar vi cookies för att anpassa innehållet för dig

Cookies för anpassade annonser

För att visa relevanta och personliga annonser placerar vi cookies för att tillhandahålla unika erbjudanden som är skräddarsydda efter din användardata