Ärendehantering som det borde fungera
Med vårt kundanpassade ärendehanteringssystem får ni en lösning formad utifrån era processer och fullt integrerad med era övriga system.
Vill du veta mer om ärendehanteringssystem? – vi svarar snabbt!
Några av våra kunder
Vi skapar kreativa systemlösningar som anpassas efter kundens verksamhet.
4,7 av 5 NKI Över 400 system implementerade
Säkert, modernt och integrerat
Våra lösningar är webbaserade och uppdateras regelbundet med nya versioner för att säkerställa optimerad och säker drift. Vi erbjuder både molnbaserad hosting och anpassade on-premlösningar. Med färdiga komponenter och en hög grad av flexibilitet integrerar vi enkelt med andra system i er IT-miljö – en nyckel för att uppnå en hög grad av automatisering i er ärendehantering.
En anpassad och flexibel lösning
Ärendehantering kan skilja mellan både olika typer av ärenden och mellan olika organisationer. Vi levererar lösningar helt anpassade efter er ärendetyp och er verksamhets unika förutsättningar.
Ärendehantering era användare kommer att älska
Funktionalitet utifrån era behov
Er lösning följer er unika ärendeprocess, men viss funktionalitet ser vi återkommande i våra lösningar.
Fördefinerade workflows
Automatisera ärendehanteringen med fördefinierade workflows. Vi hjälper er sätta upp hur ett ärende triggas, vilka roller som berörs, vad som händer i respektive steg och hur det avslutas.
Stöd för förgrening
Alla workflows kan sättas upp med förgreningar och hopslagningar, där processtegen följer en eller flera potentiella steg. Detta gör att även den mest komplexa ärendehanteringsprocessen kan automatiseras.
Processöversikt
Processöversikten ger dig en bra överblick över antal ärenden som ligger i varje status-läge. De ärenden som har överskridit gränsvärdet för väntetid i aktuellt statusläge visas separat. Det gör att du snabbt kan se avvikelser från uppsatta mål.
Förenkla med förifyllda fält
Automatisera, effektivisera och kvalitetssäkra de manuella stegen i ärendehanteringsprocessen med intelligenta formulär. Med förifyllda fält förhindrar du felaktiga och orimliga värden.
Dynamiska formulär
Specificera vad som skall registreras för varje ärende eller process. Med hjälp av obegränsat antal textfält, dropdown-listor och kryssrutor kan du anpassa dina formulär att fungera precis som du vill ha det, i varje processteg.
Komplettera ärenden med dokument
Ge användaren möjlighet att bifoga kompletterande filer till ett ärende. Dokumenten kan vara av valfritt format.
Dynamiska workflows
Skapa flera olika workflows som baseras på ärendetyp. Vi hjälper er att sätta upp hur de olika flödena ska se ut och vilka personer eller grupper som förknippas med respektive steg.
Bevakning av avstannade ärenden
Varje processteg förknippas med en ”skall hanteras inom”-inställning. Om ärendet befinner sig i ett processteg längre än så, så visas ärendet på bevaknings/varningslistan och berörd person eller grupp notifieras.
Unika lösningar, snabbt levererade
Vi löser ert unika systembehov med vår modulbaserade low-code plattform Softadmin®. Det skapar förutsättningar för snabb leverans av ett framtidssäkert och skalbart system.
Med bred erfarenhet av system för ärendehantering som hanterar allt från kundtjänst och beställningar av internt material eller avancerade orderflöden är vi trygga i att vi kan leverera en lösning även för era behov.
Varför Multisoft?
En partner i framkant
På Multisoft är vi stolta över vår snart 30 år långa historia och de fler än 400 unika system vi levererat. Vi tror att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder och har vid flera tillfällen utnämnts av Great Place to Work till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss står automatisering, delaktighet och långsiktighet i centrum.
Kunskapsbanken
Nyfiken på att veta mer? Läs våra blogginlägg och case om allt från ärendehantering till andra smarta systemlösningar.