Webinar on demand
Mindre admin, mer kontroll: framgångsrikt arbete med dashboard och åtgärdscenter
Upptäck hur du kan spara tid, minska administrationen och fatta bättre beslut med Workbusters nya Dashboard och Åtgärdscenter – allt för en smidigare och mer effektiv arbetsdag!
Webinaret presenteras av

Datum:
Fredag 4 april
Tid:
10:00 - 10:30
Plats:
Online (Teams)
Trött på att gissa dig fram? Med Workbusters nya Dashboard och Åtgärdscenter får du total kontroll över data, uppgifter och intäkter – så att du kan fatta bättre beslut och arbeta smartare. I detta webinar visar vi hur du kan minska administrationen, maximera effektiviteten och få full översikt i realtid!
Under webinaret kommer vi visa Workbusters senaste uppdateringar:
📊 Dashboard Fatta snabba och smarta beslut med realtidsstatistik
⚡ Åtgärdscenter Håll full koll på alla uppgifter och minimera administration
Under detta webinar visar vi hur du kan:
✅ Automatisera rapportering och få bättre överblick
✅ Identifiera trender och fatta faktabaserade beslut
✅ Hantera uppdrag smidigt och minska risken för viten
Fatta bättre beslut och få full kontroll – vi visar hur du lyckas
Med Workbusters nya Dashboard och Åtgärdscenter får du en tydlig översikt över statistik i realtid och alla viktiga uppgifter samlade på ett ställe. Se trender, identifiera möjligheter och säkerställ att inget faller mellan stolarna. Smidig uppgiftslista och automatiserade insikter hjälper dig att minimera administrationen och fatta bättre beslut baserade på data – inte magkänsla.
I detta webinar kommer Mia att guida dig genom de nya funktionerna och visa hur de kan effektivisera din arbetsdag. Självklart finns det också tid för frågor!
Frågor och svar
Jag har gett min arbetsledare tillgång till åtgärdscenter och dashboard. Kan den nu se data för alla våra kontor?
Nej, är du arbetsledare eller användare kommer du alltid bara att se data för de projekt som du fått specifik behörighet till. En arbetsledare som bara har tillgång till projekten i Skåne kommer därför bara se skåneprojekten när den går in och kikar i åtgärdscentret eller dashboarden.
Hur lång eftersläpning är det mellan godkända resultat och faktisk fakturering? Sker faktureringen först månaden efter?
Nej, när Workbuster får in en order för resultat så läggs den direkt i kö till nästa fakturering. Vanligtvis innebär det redan dagen efter! Om ditt företag har valt att sätta upp ett eget faktureringsschema för resultatordrar är det såklart det schemat som avgör när nästa omgång resultatfakturor skickas iväg.
Kan alla användare se åtgärdscenter och dashboard?
Som standard är sidorna bara synliga för administratörer. Du kan däremot skapa upp egna behörighetsgrupper där du kan välja om gruppen ska kunna se sidorna eller inte. För att se det som är kopplat till Peppol behöver behörighetsgruppen ha åtkomst till inställningen som heter Hantera ordrar och fakturor.
Jag vill lägga till en uppdragsmodell i åtgärdscentret. Hur gör jag det?
Kontakta oss på Workbuster så kan vi titta på om det går att lägga till den modellen du är intresserad av.
På webinaret pratades det om att man kan välja vad som dyker upp som kräver åtgärd. Var ställs det in?
Varje uppdragsmodell har ett antal standardåtgärder som alltid dyker upp, men för varje projekt kan du välja att lägga till fler åtgärder. Det kan du göra inne på projektets inställningar. Scrolla ner en bit så hittar du rubriken Aktivera kräver åtgärd. Välj där om du och dina kollegor ska få en påminnelse när ett beslut saknar exempelvis schema, närvaro eller ett visst dokument. Du kan också välja att sätta en extrapåminnelse om att följa upp SoA en viss tid innan det är dags för den faktiska resultatredovisningen, eller att det ska dyka upp en åtgärd när det gått för lång tid utan nya anteckningar på beslutet.