Case management as it should work
With our customized case management system, you get a solution shaped around your processes and fully integrated with your other systems.

Want to know more about case management systems? – we respond quickly!
Some of our clients
We create innovative system solutions tailored to the client's business.
4.7 out of 5 NKI Over 400 systems implemented













Secure, modern, and integrated
Our solutions are web-based and regularly updated with new versions to ensure optimized and secure operations. We offer both cloud-based hosting and customized on-prem solutions. With ready-made components and a high degree of flexibility, we easily integrate with other systems in your IT environment – a key to achieving a high degree of automation in your case management.
A customized and flexible solution
Case management can vary between different types of cases and between different organizations. We deliver solutions fully customized to your case type and your business's unique conditions.
Case management your users will love
Functionality based on your needs
Your solution follows your unique case process, but certain functionalities are recurring in our solutions.
Fördefinerade workflows
Automatisera ärendehanteringen med fördefinierade workflows. Vi hjälper er sätta upp hur ett ärende triggas, vilka roller som berörs, vad som händer i respektive steg och hur det avslutas.
Stöd för förgrening
Alla workflows kan sättas upp med förgreningar och hopslagningar, där processtegen följer en eller flera potentiella steg. Detta gör att även den mest komplexa ärendehanteringsprocessen kan automatiseras.
Processöversikt
Processöversikten ger dig en bra överblick över antal ärenden som ligger i varje status-läge. De ärenden som har överskridit gränsvärdet för väntetid i aktuellt statusläge visas separat. Det gör att du snabbt kan se avvikelser från uppsatta mål.
Förenkla med förifyllda fält
Automatisera, effektivisera och kvalitetssäkra de manuella stegen i ärendehanteringsprocessen med intelligenta formulär. Med förifyllda fält förhindrar du felaktiga och orimliga värden.
Dynamiska formulär
Specificera vad som skall registreras för varje ärende eller process. Med hjälp av obegränsat antal textfält, dropdown-listor och kryssrutor kan du anpassa dina formulär att fungera precis som du vill ha det, i varje processteg.
Komplettera ärenden med dokument
Ge användaren möjlighet att bifoga kompletterande filer till ett ärende. Dokumenten kan vara av valfritt format.
Dynamiska workflows
Skapa flera olika workflows som baseras på ärendetyp. Vi hjälper er att sätta upp hur de olika flödena ska se ut och vilka personer eller grupper som förknippas med respektive steg.
Bevakning av avstannade ärenden
Varje processteg förknippas med en ”skall hanteras inom”-inställning. Om ärendet befinner sig i ett processteg längre än så, så visas ärendet på bevaknings/varningslistan och berörd person eller grupp notifieras.
Unique Solutions, Quickly Delivered
We solve your unique system needs with our module-based low-code platform Softadmin®. This creates conditions for rapid delivery of a future-proof and scalable system.
With extensive experience in case management systems that handle everything from customer service and internal material orders to advanced order flows, we are confident that we can deliver a solution for your needs as well.

Why Multisoft?
Would you like to know more about what Multisoft can do for your organization?

A leading-edge partner
At Multisoft, we are proud of our nearly 30-year history and the more than 400 unique systems we have delivered. We believe that satisfied employees create satisfied customers and have been recognized several times by Great Place to Work as one of Sweden's best workplaces. For us, automation, participation, and long-term focus are central.
Knowledge Bank
Curious to know more? Read our blog posts and cases about everything from case management to other smart system solutions.